مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-08اقتصادي

بررسی مطالبات و مشکلات مردم مراغه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی 


جلسه طرح مطالبات و مشکلات مردم مراغه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

- سیدمحمدآقامیری در جلسه شورای اداری مراغه که در جریان سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی برگزار شد، قول پیگیری به مشکلات مردم مراغه در هیئت دولت و انتقال این مطالبات به رییس جمهور را داد و افزود: محصول سیب یک مزیت نسبی برای شهرستان مراغه است و باید برای حمایت از این محصول، صنایع تبدیلی در مراغه رونق پیدا کند.

وی با بیان اینکه فعالیت صنایع تبدیلی در افزایش بهره وری بخش کشاورزی موثر است، ادامه داد: 30 درصد سهمی که برای فسادپذیری محصولات کشاورزی در نظر گرفته می شود، با ایجاد صنایع تبدیلی به چرخه مصرف بر می گردد.

وی افزود: راه اندازی و رونق صنایع تبدیلی می تواند موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، اشتغالزایی و افزایش درآمد در بخش کشاورزی گردد.

آقامیری با اشاره به تقاضا محور بودن تبدیل آبیاری سنتی به سامانه های نوین آبیاری و آبیاری تحت فشار، گفت: محدودیتی در تامین سهم دولت در گسترش سامانه های نوین آبیاری نداریم و برای همه درخواست ها در این حوزه اعتبار تخصیص خواهیم داد.

وی با اشاره تامین 25 درصد گوشت کشور توسط عشایر، اظهار کرد: عشایر مردمان غیوری هستند که با کمترین میزان استفاده از منابع کشور، بیشترین عایدی را دارند اما برای حفظ منابع طبیعی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مطالبات و مشکلات مردم مراغه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی 

بررسی مطالبات و مشکلات مردم مراغه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی